Adım Adım Komplo izle | 1080p – 720p Türkçe Dublaj HD

Adım Adım Komplo 2009 yapımı aksiyon ve gizem filmidir. Alıcıları önceden belirlenmeden seçilmiş bir şekilde gönderilen hediye bir telefon. Bu telefonun en dikkat çekici özelliği ise bütün sistemlerin aksinde bağımsız olarak çalışması ve bilgi sahibi olması. Hükümetlerin tek amacı ise bu telefonu ele geçirmektir ve mücadele başlar. Sitemizden 1080p ve 720p seçenekle
Adım Adım Komplo izle | 1080p – 720p Türkçe Dublaj HD: Adım Adım Komplo izle | 1080p – 720p Türkçe Dublaj HD

Leave a Reply

